http://s5.picofile.com/file/8137458100/%D8%A7%D8%B1%D9%88.gif
مشق عشق
همه چیز از همه جا
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید.این وبلاگ حاصل مطالعات ووبگردی های من است . به سراغ من اگر می آیید، نرم و آهسته بیایید، مبادا که ترک بر دارد چینی نازک تنهایی من

پيوندها
نويسندگان

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 8
بازدید دیروز : 4
بازدید هفته : 8
بازدید ماه : 1776
بازدید کل : 61294
تعداد مطالب : 427
تعداد نظرات : 330
تعداد آنلاین : 1

سه شنبه 11 شهريور 1393 :: نويسنده : مهاجر

از قـافلـه جــا مــانـدم

درست سال ها پیش، جـــــا مـاندم...

زندانی این روزگار زشت شدم...

روزگاری که نه از جنس مـــن است نه از بـــرای من...

چه رسمیست دنیــا!

از گردشش می نالـیم و می نـــالـیم

و روز زمین گیر شدنمان را جشن میگیریم

! نمیدانم...

قلمم زیر بار دردها ترک برداشته...

کمرم خم شده!...

با این حال هنوز هم به دوست لبخند میدهم

بيست وسه سالگي هم  تمام شد

امروز آغاز بيست وچهارمين  سالگرد

غربت نشینی ام هست....

به رسم عادت...

تولـــــــــــدم مبــــــارک

امروز روز من است

و من تمام دلتنگیهایم را

به جای تو در آغوش می کشم

چقدر جایت میان بازوانم خالیست

 

كسي تولد مراآيا به خاطر مي آورد

براي خاك قلب من گل وشكوفه مي خرد؟

كمي بزرگ مي شوم،تنم جوانه مي زند

فقط دلم يواشكي تورابهانه مي كند

اگر چه باسرود وشعر،دلم براز چكاوك است

توخود بگو،بدون تو تولدم مبارك است؟؟؟؟؟

 

 



نظرات شما عزیزان:

..
ساعت19:20---23 فروردين 1394
امروز تولد۱۸سالگی منه..که بارعد وبرق همراه شده..میترسم از همه..هیچکس عاشقانه منو دراغوش نگرفت وتولدمو تبریک نگفت..
کاش این اخرین تولدم باشه
الهام۲۳فروردین ۹۴


محمد حسن
ساعت9:54---11 شهريور 1393
سلام وبلاگ خوبی دارین موفق باشید

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







نوع مطلب : ،
برچسب ها : ،